Sanna - Mitt i livet

Fredag 12/9

Publicerad 2008-09-12 21:00:04 i Allmänt,

Usch, helt proppmätt!!
Måste börja göra mig iordning för kvällens arbetspass, men orkar inte!

Är på jättekonstigt humör idag. Har hoppat och dansat omkring i butiken hela dagen..
Visst jag mår fortfarande inte helt 100 och efter mina ryck så får jag en liten stund då det känns som att hela min kropp ska gå sönder.. Men jag är i alla fall på bra humör! :)
Tiden gick relativt fort och nu är det bara ikväll kvar och sen har jag helg!! :)
Skönt ska det bli!

Haha.. igår när jag slutade jobba så kom mamma och hämtade mig.
När vi kommer till rödlyset vid Slagsta så får vi motorstopp, längst fram vid lyset.
Hur mamma än vrider och vänder på nyckeln så vägrar bilen att starta!
Folk bakom oss börjar tuta och ha sig..
Nu till min fråga.. Varför gör man så? Tror folk verkligen att man stannar mitt i en korsning bara för att..??
Speciellt om man har varningsblinkers på också!!
Pappa tyckte att vi skulle ha klivit ur bilen och sagt; Försök du starta bilen så tutar jag..! Haha, klockrent!
Vi kom iväg tillslut i alla fall. Vet inte riktigt vad som hände. Men det gick tillslut.

Nu börjar jag bli trött, vilket inte alls är bra..
Får ta och dricka en Redbull innan avfärd hemifrån.
Det känns faktiskt ganska kul att gå iväg och jobba.. Tror att det kan bli ganska roligt. :)

Nehepp.. om man ska ta och röra sig nu då!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2008-09-12 23:52:57

hehe visst är människor bra på att konstatera självklarheter. Vi bländar dem med helljuset så de fattar att de har en trasig lampa, är rätt vanligt också :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela