Sanna - Mitt i livet

Host host..

Publicerad 2008-09-11 00:40:53 i Allmänt,

Jag känner mig verkligen trött nu..
Inte trött så att jag kan sova, men helt och komplett slut i hela kroppen och i huvudet.

Det har inte varit en alltför krävande dag idag, men när man inte mår 100% är det inte mycket som behövs för att man ska bli trött..
Jobbet gick bra.. Knappt nå folk, men med lite småplock gick tiden ändå relativt fort.
Lite kinamat till middag och mys framför tv:n har kvällen bestått av.
Har äntligen fått se det näst sista avsnittet av SATC, lite rörd måste jag säga.. :)

Jag hade tänkt skriva en massa, men nu när jag sitter här så känns det inte som att jag har så mycket att dela med mig av.. Inte idag i alla fall..

Ska bli en intressant natt.. Hostan har nämligen uppenbarat sig och vill inte riktigt låta mig vara.
Kommer nog bli en sömnlös natt. Imorn måste jag ringa om hostmedicin!

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela