Sanna - Mitt i livet

Jobba..

Publicerad 2008-09-05 20:51:00 i Allmänt,

Dagen har flutit på ganska bra faktiskt..
Det var inga problem att köra fram och tillbaka till Arlanda. :)
Lite trist att åka hem själv bara, vägen igenom Enköping är jue inte den roligaste.
Men det gick med den sköna musiken jag hade och pappas bil var bara en fröjd att köra.

Tog en lunch på Basilica innan jag gick och köpte min vita skjorta och kollade läget med det här jobbet.
Känns som att man kanske har en chans. :) Skulle i alla fall inte sitta så fel.
Legat och vilat en bra stund på soffan innan jag hämtade lillebror från jobbet.
Nu har vi käkat och jag ska göra mig iordning för jobbet.
Ska bli intressant och se hur det går ikväll, kan jue faktiskt bli kul. ;)

Nehe.. bäst att börja om man inte vill stressa!

Pusa,
Sanna


Some people just get under your skin and stay there

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela