Sanna - Mitt i livet

Lördag 20/9

Publicerad 2008-09-21 04:08:21 i Allmänt,

Det här med att sova bort halva dagar verkar vara min grej..
Men med tanke på att jag lyckades somna vid 05.30 eller nått igår natt så är det kanske inte så konstigt att jag vaknade strax efter 13. :$
Jag som skulle vara duktig och gå upp tidigt och komma iväg till Tuna Park. Men det gick sådär med den planen.

Min älskade mamma har fyllt år idag..
Syster, Ida och Carlos kom över och Carlos lagade mat till oss.
Först var det förrätt; en röra av räkor, ägg, sallad, andra grönsaker och majonnäs som var lagt på en skiva vitt bröd.
Allting stod upplagt på tallrikar när vi kom in i köket.. Jättefint. :)
Till varmrätt så blev det potatisgratäng och kött.. också det låg upplagt på tallrikarna. :)
Det kändes som att jag skulle rulla fram tillslut.
Sov en stund så att jag skulle orka med att jobba ikväll så jag skippade desserten, lika bra det.. Annars hade jag väl inte kunnat andas överhuvudtaget.. Haha
Det har varit riktigt mysigt idag.. Synd bara att jag var tvungen att åka och jobba.

Men det har också gått bra.. Det har varit sådär lagom med folk, varken för lite eller för mycket. Skönt!
Stannade kvar och hjälpte till att stänga också, men det tog faktiskt bara en extra kvart eller nått. :)
Nu sitter jag hemma, tänkte varva ner lite innan jag kan krypa ner i sängen och sova gott.

Imorn är jag ledig.. Men det lär väl bli att jag sover bort större delen av dagen i alla fall.
Men, men.. får ta det som det kommer helt enkelt.. :)

Hur kommer det sig att man alltid tänker som mest när man ska sova?
Alla tankar, om Allting, dyker upp då!
Och hur alla tankar verkligen snurrar.. man hoppar från det ena till det andra och sen tillbaka till det första.. Haha
Jag har blivit mycket bättre på det där.. och mina tankar är inte längre så jobbiga heller.
Det märks på mitt sovande att jag mår mycket bättre.. Det tar inte längre flera timmar innan jag lyckas somna.
Däremot så har jag fortfarande lite skumma drömmar, men det kommer jag nog alltid ha, fast de har inte varit obehagliga eller 'mardrömmar' kanske man ska kalla de..
Utan bara lite konstiga.. Vet inte hur jag ska förklara det.

Jaja.. tror att jag har varvat ner tillräckligt nu..
Drömmarnas värld kallar. :)

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela