Sanna - Mitt i livet

Lördag 27/9

Publicerad 2008-09-27 15:51:55 i Allmänt,

Fredag;

Vaknade som vanligt sent och fixade mig för jobbet i Tuna Park. Det var en del folk i och med att alla fått lön och tiden gick ganska smärtfritt. :)
Rusade hem, åt lite mat från Ming, som stod hemma och väntade på mig, och sen åkte jag vidare till Nybron för jobb.
Det var jättemycket folk och det kändes verkligen när kvällen var slut!
Men det var ändå roligt att jobba..
Kom hem och var trött, men inte så att jag riktigt kunde sova (som vanligt) och la mig och tittade på Idol på datorn, missade jue avsnittet i torsdags.

Jag var iväg och fikade med tjejerna (Annika, Frida och Carro). Vi hade trevligt, men det blev ganska sent och när jag kom hem var jag inte alls trött.
Edin satt på Facebook och var inte heller trött så vi pratade på msn och höll varandra sällskap. :)
Haha, han är helt sjuk den där människan.. Fast på ett bra sätt of course.. ;)
Vi spelade Sanning och Konka, det finns faktiskt på msn.. Haha.
Helt sjuka frågor och vissa saker som man skulle göra var jue bara helt freakade!!
Hamnade på Konka en gång och då stod det; "Ändra din status på msn till 'är naken' ". Så jag gjorde det och sen fortsatte vi spela..
Efter ett bra tag så kände jag att jag blev riktigt trött och orkade inte vara vaken längre så vi sa god natt och jag loggade ut och gick för att sova.
Igår! När jag loggade in på msn så skickar Eva meddelande till mig och säger; 'Hahaha'¨och jag undrar vad som är så roligt.. 'Bästa personliga meddelandet på länge..' och då inser jag att jag har glömt att ta bort statusen som jag satte natten innan!! Haha.. Fick bråttom att ändra på det kan jag meddela. Men det är jue skönt att folk kan få sig ett gott skratt i alla fall.

Idag då..?

Vaknade såklart sent.. Skönt att sova, men hade en riktigt huvudvärk när jag vaknade, konstigt!
Har varit iväg till Tuna Park med Ida och lillebror. Var på Systemet och handlade lite för ikväll också. :)
Ska iväg till Annika och göra de andra tjejerna sällskap. Vi ska äta middag och dricka vin och ha det trevligt. Kankse blir utgång också, men det visar sig väl antar jag. Roligt ska jag ha i alla fall.. :)

Nehepp.. nu har jag ingen lust att sitta här längre!

Pusa,
Sanna

You never know.. ;)

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-09-29 14:33:18

Haha...mmm...bästa personliga meddelandet på länge ja :P Tog ju ett tag för dig och fatta vad jag hade så roligt åt....ännu bättre...hehehe :D

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela