Sanna - Mitt i livet

Måndag 1/9

Publicerad 2008-09-01 23:02:43 i Allmänt,

September är här.. Året är nästan slut!

Inatt somnade jag på soffan och vaknade igen vid 06 när pappa tittade in i vardagsrummet.
Gick upp och la mig i min säng och sov till 12.
Skönt var det eftersom jag sovit ganska oroligt under natten.

Har jobbat idag.
Det var riktigt tråkigt måste jag erkänna, inge folk alls ute i Tuna Park. :(
Lillebror bjöd på middag från Spicy Hot som vi handlade med oss efter jobbet, tack för den. :)
Men maten fick mig att må ganska illa och nu känns det hela tiden som att jag ska kräkas vilket är mindre roligt. :(

Tror faktiskt att jag håller på att bli sjuk..
Har så otroligt ont i huvudet och känner mig både varm och kall på samma gång.
Känns sådär kan jag meddela.

Har inget riktigt vettigt att blogga om.. Inget som jag kanske vill dela med mig till alla i alla fall..
Inte just för tillfället.. Kanske återkommer om det.
Tror att det ska vara SATC på tv nu. :)

Pusa,
Sanna



Take me to paradise..
It will all get better in time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela