Sanna - Mitt i livet

notice you, noticing me..

Publicerad 2008-09-13 04:22:05 i Allmänt,

Hemma efter en kväll på jobbet..
Som jag trodde så blev det faktiskt en rolig kväll! :)
Jag har känt mig pigg och glad trots en täppt näsa och lite andra småvärkar.
Dansat som en tok då vi var tvugna att öppna garderoben i källaren också och den står jue i rummet där de spelar R'n'B och allt annat som jag tycker så mycket om. :)
Kört rena rama friskispasset eftersom det blir så varmt. Mer sånt, det tycker vi om!
Jag är nog en restaurangmänniska i alla fall.. Lite grann!
Det gäller bara att man är på rätt ställe. Tyvärr så tror jag inte att Harrys var det för mig, inte mot slutet i alla fall.
Nu trivs jag med att jobba igen och jag jobbar mest bara en dag av helgen så jag kan fortfarande välja att göra nått den andra dagen. Fast nu inom den närmaste tiden kommer jag jobba ganska mycket dubbelt, men det gör mig ingenting.
Det är jue som att jag är ute, fast utan alkoholen och allt slösande av pengar. :)

Nu börjar min energi sina och jag känner att jag är ganska utmattad i kroppen, ska bara ta och vrida ur det sista nu så man kanske kan somna gott sen.. Det är jue det där när man jobbar sent, man är så uppe i varv när man kommer hem!
Men det går i alla fall åt rätt håll med förkylningen.
Blåsorna håller sig små och ganska mycket ur vägen, men, som jag har fått känna på tidigare, de kommer nog med all säkerhet växa och vara kvar.. Det är verkligen inte roligt.. :$

Imorn undrar jag vad som händer..
En sak som är säker är att jag ska träffa älskade Carro! Det har gått alldeles för länge nu sen sist vi träffades.
Saknar henne massor. Men nu när vi båda har återgått till att jobba så blir det inte mycket tid över.
Jobbar så olika hela tiden jue.. :(
Har planerat att vi ska ses varje dag den här veckan, men alltid är det nått som kommer i vägen.
Men imorn ska jag träffa henne.. så det så!
Tror nog på att det kanske blir lite fest imorn också.. Men ska inte säga för mycket.
Beror helt på hur jag mår.

Här ska ni få se vad jag grävde fram igår..
Hittade en massa gamla vimmelbilder från Festen.nu.. Då pratar vi om bilder från 2004(!) och även 2006.
Vet inte riktigt om jag var så bildsugen under 2005 eller om jag bara inte var ute så mycket under det året, i alla fall inte på när det var Festen. Blir alldeles rörd när jag ser de här bilderna.. Kommer ihåg hur roligt vi hade!
Lova att inte skratta.. ;)

 
2006 nån gång när vi var ute.. Jag var liten då!

Det här är från min födelsedag 2006. Då hoppade jag på kryckor. Kan ni förstå vilken katastrof det var att försöka ta sig hem på de efter en helkväll på Rolling där alla ville bjuda på nått för att man fyllde. Eva, Danne och jag skrattade ihjäl oss! På nått sätt så rörde sig armarna och kryckorna framåt, men inte fötterna. Haha.. Skönt första intryck för Danne och Fidde, det var första natten jag skulle bo hos de.
Efter den kvällen blev jag känd som Kryckan.. ;)










En av otaliga kvällar på Festen.. Peace/Puss-posen var med redan på den tiden. ;)




Inget med vimmelbilder att göra.. Jag och Carro i Kroatien 2005. Vi skulle mms:a hem bild på oss och få alla andra som var hemma i Sverige att bli så avundsjuka. Tycker vi lyckades rätt så bra med att få till känslan. Bilden är tagen med en skitgammal SonyEricsson som inte ens hade megapixelkamera, men den kommer att följa med mig alltid.. :)







Jag låg hemma och hade tråkigt en dag.. Måste ha varit under våren 2006 Så det blev såklart egobilder med mobilkameran. Helt enkelt en slappardag i min älsklingssoffa. Blir lite chockad när jag ser hur mörk jag var! Men funderar på om man kanske ska färga det så igen..?

Usch, vad jag saknar min gamla lägenhet!!






Nehe.. Nu måste jag nog sussa. Känner att jag verkligen tröttat ut mig nu, så det kommer nog gå ganska lätt att somna!

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-09-14 23:12:01

Aaw...liten nostalgitripp det där va då :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela