Sanna - Mitt i livet

Onsdag 24/9

Publicerad 2008-09-24 22:37:22 i Allmänt,

Klockan 07.47 imorse piper min telefon och det är min chef som undrar om jag möjligtvis kan jobba hela dagen i Tuna Park idag.. (Jag skulle jobba 15-20). Han hade ingen annan så det var jue bara att pallra sig upp och göra sig iordning.
Kan säga att det inte var det lättaste då jag somnade vid 04 nån gång.. Men allt går bara man vill.

Så det är vad min dag har bestått av idag.. Jobb!
Att jobba 10 timmar i sig är inte så farligt och jobbigt, men att jobba det själv är rena döden!
När man dessutom glömmer all musik hemma och radion strejkar blir det lite extra trist.
Som tur räddade mobilen, med all musik, min dag och dagen har trots allt gått relativt fort. :)
Jobbar imorn med, 9.45-14 i Tuna Park och sen i stan 14.30-18.30.
Lite extra timmar den här veckan vilket absolut inte skadar.
Jobb på fredag i Tuna och även Nybron, sen har jag helg!! Skönt ska det bli.

Alltså mina tankar, just nu, snurrar så våldsamt i mitt huvud så jag får huvudvärk!! :$
Känner mig på nått sätt stressad till att komma underfund med vad det är jag vill göra..
Vet inte varför, men så är det i alla fall.

Lägga sig och läsa en stund kanske?
Fastnat i boken Mias systrar, samma Mia som i Gömda och Asyl.
Boken handlar om tre kvinnor som mött samma 'öde' som Mia gjorde och berättar deras historier.
Jättebra än så länge..

Jaja,

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela