Sanna - Mitt i livet

Onsdag 3/9

Publicerad 2008-09-03 13:10:47 i Allmänt,

Vi hade en jättemysigkväll igår..
Vin, tjejsnack och Guitarr Hero tillsammans med Pero och Igor. :)
Eva vägrade släppa gitarren ifrån sig. Haha
Lite McDonalds på det med tvtittande och kvällen blev ett bra slut på en skitdag.

Jag känner mig lättad på något sätt.. Som att en stor sten har lyfts från mina axlar.
Svårt att förklara, men..

Somnade strax efter midnatt.. Kan inte förklara hur skönt det var.
Carro hade visst tittat på tv en stund till, men jag märkte inte ens av det.
Vaknade vid 11 och har tagit en dusch och bara tagit det ganska lugnt under förmiddagen.
Frågan är vad dagen har att bjuda på idag..?
En promenad och solning står nog på schemat i alla fall.. :) Skööönt!

Ha en trevlig dag. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-09-03 22:51:13

Haha...bara för att min bästa vän heter xbox ;)Tack för igår förresten :P

Postat av: Pierre

Publicerad 2008-09-03 23:35:48

Eva. Jag tyckte det var bättre när du var rädd för monstren i Zelda. Nu får jag ju seriöst pisk ;)

Ha det bra Sanna.

Postat av: Eva

Publicerad 2008-09-04 20:40:06

Ah pierre känner jag av lite bitterhet där kanske :P

Tur att jag hade din hjälp iaf när det var dags för läskigheter i Zelda, kommer fortfarande ihåg skräcken jag kände ryser Tur nog så har jag blivit bättre med åren och jag kan med gott samvete piska dig i gh, men du får ju din revanch i mario cart :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela