Sanna - Mitt i livet

Over you..

Publicerad 2008-09-04 00:29:45 i Allmänt,

En skön dag har passerat idag.. :)

Solning på Solcity tillsammans med Carro, där jag förövrigt höll på att få värmeslag.
Vad är det för problem med vissa solarier? ;) Kan det vara så att fröken Sanna bara inte är van vid värmen? *Host*
Fika på Java, då vi fick sällskap av Magdalena också.
Längesen man träffade Mario, han hade köpt en sån otroligt ful ljuskrona som han ville hänga upp i cafét.
Passade verkligen inte in någonstans.. Haha
Han är så skön våran Mario. :) Tjatade öronen av honom efter en fest. Det börjar bli dags nu!! :)

Blev en vandring på stan också på jakt efter träningskläder.. till Magdalena förstås.
En annan får jue ångest bara av tanken på att träna och ställa sig på ett gym.
Usch.. kanske skulle vara lättare om man bodde inne i stan. Då kanske man skulle ha motivationen till det.
Men det kan jag tala om, kära ni, att det är inte lätt att hitta den när man sitter fast i Torshälla.
Tanken att åka in till gymmet och träna och bli svettig och trött känns inte speciellt lockande då.
Får bli ändring på det i framtiden.

Annika och Rickard kom hem från Italien idag. :)
Jag, Carro och Tindra våldgästade de redan innan de hade hunnit hem. ;)
Trevligt med lite tjejsnack och umgänget.
Lite mat och ett glas vin på Dannes hann vi också med innan det var dags att bege sig hemåt.
Träffade på Magdalena också som erbjöd sig att skjutsa hem mig, så jag slapp åka buss!
Hvala vama Lela! ;)

Tittat på avsnitten av SATC på tv och det är nog snart dags för sängen.
Skulle ha uppdaterat med lite bilder också, men smarta jag vet inte vart jag har lagt min USB till kameran.
Så jag kan inte föra över bilderna. :(
Måste ta mig en ordentlig titt efter den.

Jobb imorn igen.. 14-20 i Tuna.
Kan knappast tänka mig att det blir alltför spännande, men det är jobb i alla fall..

Nehe..

Laku noc,
Sanna





Some people are settling down, some people are settling and some people refuse to settle for anything less than butterflies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela