Sanna - Mitt i livet

Söndag 7/9

Publicerad 2008-09-07 23:03:35 i Allmänt,

Lördagkvällen var trevlig.
Började med en förfest hemma hos Malin där det var en ganska blandad samling med folk.
Väldigt trevligt.. :) Massa skön musik och dans hemma i vardagsrummet blev det, som vanligt! ;)
Utgången blev på Nybron..
Det var trevligt, mycket folk.. Men det känns som att jag mest letade efter alla hela kvällen eftersom alla, som vanligt, hamnar på olika ställen hela tiden.
Men träffade en massa andra människor som jag pratade med under kvällen så kan absolut inte klaga på kvällen.

Vaknade sent och har spenderat större delen av dagen i ett mindre komatillstånd.. Haha.
Jag, Malin och Johanna har kollat på film och bara degat.
Blev kinamat till middag! :)
Har också sett varenda serie de visat på Kanal 5 idag.. känner mig som den värsta serietönten. Haha
Men det är ett skönt tidsfördriv och som vanligt så kan man själv känna sig så normal.. ;)

Sitter hemma i soffan och småkikar på filmen Hitch..
Den är så skön! :)

Jag funderar mycket just nu, men vet inte riktigt hur jag ska få ur mig allt..
Det kommer nog med tiden tror jag. :)

Nu ska jag se slutet på filmen, sen är det sovdags. :)
Ska jobba förmiddag ute i Tuna Park och sen är jag ledig resten av dagen.
Får se vad det bjuds på..

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela