Sanna - Mitt i livet

Tisdag 23/9

Publicerad 2008-09-23 22:41:00 i Allmänt,

Jag hade verkligen en 'sova-dag' igår..
Spenderade större delen av dagen i nån sorts dvala och orkade inte med så mycket.
Sov, vaknade i omgångar.. och somnade igen nån gång innan 22 på soffan och vaknade sedan till igen efter 23.
Orkade knappt ens hålla ögonen öppna och tänkte att jag bara skulle ta mig upp till sängen.
Stort misstag..
När jag väl la huvudet på kudden var jag klarvaken!!
 
Jag låg och läste och vände och vred på mig i flera timmar och när jag sen väl lyckades somna så var det inte nån skön sömn jag hade direkt.
Natten har kantats av riktigt hysteriska mardrömmar som jag tyvärr inte kommer ihåg mycket av.
Men har vaknat och satt mig upp i sängen flera gånger under natten.
Imorse så vaknade jag till av en mardröm och kunde inte somna om.. Tog en cigg och gick på toa och allt sånt och försökte sen sova lite till.. Det gick faktiskt bättre och jag vaknade igen vid 13.
Snacka om att jag var helt slut!
Fattar inte vart de här drömmarna kommer ifrån.

Idag har jag varit på Tuna Park en sväng med Ida, min systerdotter. Hon skulle leta efter praktikplats och jag hade tänkt att hjälpa henne lite..
Hon ska praoa på Waynes Coffe under en vecka, det gick ganska smärtfritt.
Mamma kom och gjorde oss sällskap och vi har vandrat runt i affärerna en stund.
Köpte en blå tunika och ett par tights med spets från Gina, inte nå storshopping men nått i alla fall. :)
Har kollat på Idol och sitter nu här och funderar..

Funderar återigen på livet och vad man ska ta sig till.
Det känns mest som att allt står stilla och jag inte alls vet vad jag vill.
All den här väntan håller på och driver mig till vansinne!!
Kanske därför jag sover lite oroligt också.. när man inte vet som ska komma och hur det ska bli.
Men det är bara att ta nya tag och sen gå vidare.. helt enkelt hoppas på det bästa! :)

Nu ska jag snart försöka sova.. Konstigt nog är jag jättetrött!!

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela