Sanna - Mitt i livet

Tisdag 2/9

Publicerad 2008-09-02 19:01:28 i Allmänt,

Jobb idag..
Inte så mycket sömn inatt, så det var ganska segt att ta sig upp.

Det har varit en ganska underlig dag..
Men nu är det gjort i alla fall. Jag vet att jag har varit ärlig och kan stå för det som har sagts och gjorts.
Om ingen annan kan det så är det deras problem.

Efter jobbet gick jag och käkade tillsammans med Eva på Basilica.
Vi tog en tur runt om i affärerna och sedan en promenad till stan. Skönt var det.
Sitter hemma hos Carro och ska dricka lite vin faktiskt. (Men bara i alla stillhet)
Det förtjänar jag efter en dag som denna. ;)
Ledig imorn så det gör ingenting.


Jaja.. nu ska jag vara social..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela