Sanna - Mitt i livet

Tisdag 30/9

Publicerad 2008-09-30 22:58:26 i Allmänt,

Det har varit tyst ett par dagar så här följer en liten uppdatering om vad som hänt.. :)

Lördag;

Jag, Annika och Frida träffades hemma hos Annika för lite mat, vin och en massa tjejsnack.
Vi hann med att avhandla det mesta om det mesta under de där timmarna. :)
Vi tog oss också till Nybron för lite party och där träffade jag på en hel del folk som det var längesen man träffade.
Efterfest, som det förövrigt var år och dar sen jag var på, hemma hos Frida och Pato.
Slutade med att jag och Rickard satt och snacka om allt mellan himmel och jord. Kändes lite grann som 'back in the days'.. haha. Roligt hade jag i alla fall.
Somnade hemma hos Frida och Pato i deras gästrum. Tack för platsen. :)

Söndag;

Mindre trevlig.. Vaknade och mådde verkligen pyton och det fick min mage även känna på.
Ringde pappa som kom och hämtade mig. Sov fram till 16 och mådde faktiskt mycket bättre.
Dagen spenderades som en riktig söndag och det var verkligen jätteskönt. :)

Måndag;

Jobbade och det var väl det enda som hände mer eller mindre.

Idag då?

Jag har varit ledig, varit på stan och fikat med Eva som snart också ska lämna E-tuna för den stora staden Göteborg.
Vi delade på en bit kladdkaka på Waynes, väldigt gott! Fast jag lät Eva äta större delen av den.. ;)
Åkte hem med pappa när han slutade jobba och väl hemma så..
Hmm, ja nu kommer den stora nyheten för veckan.

Jag ska åka till Fort Lauderlade, Florida den 28 oktober!! Biljetten bokades idag!!
Till Kris och John och ungarna, familjen jag var och hälsade på för tre år sen. :)
Kommer hem i januari sen så det blir en långvisit.
Det ska bli skönt att åka dit igen.. uppleva det på ett annat sätt.
Sist när jag åkte hade jag jue pojkvän kvar här hemma och det var jättejobbigt att vara ifrån och man längtade hem och det var det ena med det andra och det tredje.. *andas* Haha
Men nu är jag lite av en annan människa eller ja.. lite förändrad kanske.
Så det ska bli riktigt intressant att uppleva det igen.. Och vem vill inte åka till sol och värme?? ;)

Nu under kvällen har jag tagit en promenad.. Blev en runda här i Torshälla på nästan 5km.
Mina höfter klagade självklart efter halva vägen, men det var skönt när jag kom hem. :)
Har sett Ugly Betty och Desperate Housewives.. Gud vad jag verkligen har missat en massa!!
Måste jue se om allt.. fattar inte mycket av det jag såg ikväll.. Haha

Tänkte snart hoppa i säng.. Men det är verkligen inte det lättaste idag.
Trots att jag är trött så är nu huvudet fullt av tankar. Vad som behöver fixas innan jag ska åka osv..
Är jue inte så lång tid kvar innan jag ska åka! Iiiihhhh.. gud vad glad jag är!!

Jaja.. nu ska se om man kanske kan läsa lite.. :)

Pusa,
Sanna

Bilder finns i bilddagboken

 


Underbara och goa Frida och Annika.. Jag hade verkligen jättetrevligt med er tjejer.
Längesen.. och det får ta och bli oftare!
(Fast jag ska åka iväg ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela