Sanna - Mitt i livet

Torsdag 11/9

Publicerad 2008-09-11 13:01:16 i Allmänt,

Det visade sig att jag hade rätt.. Det var inte det lättaste att somna.
Hostan kröp sig på och värken i magen och huvudet gjorde det inte lättare heller. :(
Men, fick i alla fall sova när jag väl somnat. :)

Idag gör det lite ont att svälja och jag vågar knappt andas för att det känns som att jag ska få en hostattack när som helst.
Men det blir nog bra snart.. Har ringt efter recept på hostmedicin så snart bedövar vi det med. :)
Jobb idag också, i stan.. Så det kommer gå ganska bra har jag en känsla av.

Vill inte vara sjuk nå mer.. det är väldigt besvärligt måste jag säga, passar sig inte riktigt.
Men det är jue inte riktigt nått som jag kan bestämma över.. så lev med det. ;)

Måste fixa mig.. försöka äta nått kanske.
Hmm.. aj! :(

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela