Sanna - Mitt i livet

Torsdag 25/9

Publicerad 2008-09-25 15:02:55 i Allmänt,

Sitter i butiken på stan och väntar på att tiden ska gå..
Började jobba 9.45 i Tuna imorse och började sen 14.30 här.
Tiden i Tuna gick smärtfritt och det har varit en del att göra ändå, många som ville ha glass då det är otroligt fint väder ute idag igen.. Tänk om det kunde hålla i sig till helgen då jag faktiskt är ledig!!
Men den turen har man väl inte.. Det kommer säkert vara jättefint imorn med och sen på lördag när jag vaknar så ösregnar det eller nått.. :$ Alltid samma tur!!

När man jobbar såhär som jag gör, med väldigt lite att göra, haha.. Så är det lätt att tankarna vandrar iväg.
Idag har det ägnats en hel del tankar åt 'framtiden'. Eller ja, den närmaste i alla fall.
Vad kommer att hända och vad ska jag göra??
Jag vet att jag skrivit det förr, men det är faktiskt en ganska stor fråga för mig för tillfället.
Önskar verkligen att jag hade en bättre bild av allt.
Men det får, som tidigare också sagt, tiden utvisa. :) Jag är ändå ganska positiv.

Åh, just det..
Idag hade jag en manlig kund inne i butiken. Han kanske var runt en 35-40 eller nått sånt.
Han såg ut sen kopia av Barbies Ken! Alltså inte alls på ett dåligt sätt.
Gud va snygg(!) han var. Blev alldeles förvånad när jag faktiskt rodnade när jag pratade med honom.. Haha
Det är sjukt hur vissa män åldras så 'stiligt'. :)
Kände bara för att dela med mig..

Jaja.. kastar väl kanske in ett inlägg senare.
Får se om det kanske dyker upp något intressantare.. ;)
Stor chans.. Haha

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela