Sanna - Mitt i livet

Torsdag 4/9

Publicerad 2008-09-04 12:47:44 i Allmänt,

Är snart på väg till Tuna Park för att jobba.
Tänkte åka lite tidigare så man kanske kan få i sig nått att äta. :)
Sovit så otroligt gott inatt.. Förstår inte, men det känns i kroppen att nått är annorlunda.

Ska köra pappas nya Saab idag.. Känner mig lite nervös faktiskt. Haha
Den är så ny och fin och tänk om jag repar den eller nått?
Måste köra den lite eftersom jag ska åka fram och tillbaka till Arlanda imorn.
Hoppas på att jag ska få med mig nån, men alla går jue i skolan eller jobbar, så det är inte det lättaste. :/

Nehe.. om man kanske ska klä på sig och bege sig?

Velika pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela