Sanna - Mitt i livet

Åka hem?

Publicerad 2009-04-14 01:42:07 i Allmänt,

Min farmor var tvungen att åka till sjukhuset idag igen..
Jag funderar starkt på att åka hem tidigare just nu! Nog får vara nog.

Det har varit så mycket den senaste tiden med sjukdomar och hemlängtan och allt annat så det känns inte riktigt som att jag kunnat njuta av allt som finns här.
Det känns på ett sätt som att jag precis kommit bara för att jag inte gjort nått.. men samtidigt så känns det som att jag har varit här i en evighet. Svårt att förklara kanske..
Vet inte om saker och ting skulle kännas bättre om jag var hemma, kanske, kanske inte. Men hur kul är det att vara borta när man inte ens kan njuta av det?

Hoppas få mer klarhet snart..

Tänker så det knakar just nu.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela