Sanna - Mitt i livet

ett virrvarr

Publicerad 2009-04-08 05:42:32 i Allmänt,

Kan man verkligen använda ordet 'Asbra'..? haha!
Skitsamma.. nu gör jag det i alla fall för det jag kommit på är verkligen Asbra! :)

Jag hittade en massa träningsvideos på Youtube! Hur bra som helst att följa.. Dessutom hade de en massa yoga och pilates så det är jue ännu bättre. :) Så nu följer jag de. :)
Och nej.. det ska absolut inte bli en blogg om vikt och träning.. Jag har bara bestämt mig för att jag verkligen ska ta tag i det här nu. Det får vara nog!

----------

Ett mindre trevligare ämne är att farmor ligger på sjukhus och har gjort det i nästan en vecka.
Fick veta det idag då mina föräldrar ringde. Ändå har jag pratat med de nästan varje dag på msn under veckan. Och ja, visst jag uppskattar att de försöker att inte oroa mig, för nu är jue läget så att farmor verkar må bättre.. Men jag blir ändå orolig och det känns mindre bra att vara här just nu.
Jag måste ringa farmor imorn och höra hur det är med henne. Det känns förjäkligt att man skjuter upp på de samtalen så mycket! Får jättedåligt samvete men man tänker jue oftast att det alltid finns tid till det.
Men, men.. jag håller mina tummar och tår för att allt ska bli bra!

-----------

Det kalla vädret ska tydligen fortsätta några dagar till och lagom till fredag ska det bli en +30c igen! Känns bra.. för då har jag nämligen planerat en dag på stranden! Bara ta det lugnt, bada och sola.. :)
Så nu håller jag tummarna för att vädergudarna ska vara snälla och villiga att hjälpa mig med detta.

Nee.. nu ska jag sova!

Upp för en promenad tidigt imorn..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela