Sanna - Mitt i livet

Fredag 10/4

Publicerad 2009-04-10 17:19:50 i Allmänt,

Vädret är väl inte lika bra som jag hoppades på att det skulle vara..
Det är +30c men.. det är molnigt som fasen där ute! Men det ska inte få hindra mig från att åka till stranden idag. Jag vill bada i havet!! :) Vädret är jätteskönt så det blir nog bra det här..
Åker däremot lite senare än vad jag trodde att jag skulle göra. Men det blir bra det också. :)

Sen är frågan vad man ska hitta på ikväll.. Vet inte riktigt men jag tror att de flesta jobbar tyvärr.
Det visar sig helt enkelt. :)

Nu ska äta lite så jag inte dör av hunger nere på stranden.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela