Sanna - Mitt i livet

Fredag 17/4

Publicerad 2009-04-18 06:25:27 i Allmänt,

Imorse åkte jag ner till Deerfield Beach där jag spenderade ett par timmar med sol och bad.. Jag hade lite svårt att slappna av och fick aldrig någon riktig ro men det var skönt att vara där en stund. Blir nog en eller två dagar till nästa vecka om vädret tillåter. Skönt att bada i havet. :)
Annars har jag spenderat dagen hemma med familjen och lekt med min älsklings Bret. :)
Han gör mina dagar lite ljusare och jag vet inte vad jag ska göra utan honom när jag åker hem.

Imorn ska jag på Autism Walk.. Det ska bli roligt! Och en upplevelse jag vill vara med om.
Kristina har köpt matchande t-shirtar åt oss så att det ska synas att vi är ett team. :)
Vet inte riktigt vad resten av dagen har att erbjuda men kanske att jag får chansen att träffa antingen Melissa eller Velia. Det skulle vara trevligt.

Tankarna flyger runt i huvudet och jag har svårt att få någon ordning på de just nu.
Jag längtar verkligen till nästa fredag då jag får kliva av planet på Arlanda och krama om mina föräldrar. Det ska bli så skönt kan jag lova. Samtidigt som jag är ledsen för att jag måste lämna människorna här.
Men man kan jue alltid komma och hälsa på igen.. :)

Nee, nu måste jag försöka få lite sömn..
Ögonen har inte riktigt velat hålla sig öppna under dagen så jag hoppas på att sömnen ska komma fort nu. Lite läsning kanske gör susen?

Jaja..

Pusa,
Sanna


Varmt och skönt var det i alla fall..
Både i solen och i havet! :)

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-04-18 11:11:03

schysst att du kan kolla.. du är ju bra på att sjunga så du kanske kan ;) det kommer vara den 30maj på Toms restaurang (eskilstuna golf)



de låtar jag har tänkt är

Välkommen till Jorden

iJGg" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Ye8XwiJGg

http://www.barndop.nu/dop-planering/sanger-och-psalmer-pa-dopet/sanger/valkommen-till-jorden/



och Älskade barn

barn.html" rel="nofollow">http://www.dopguiden.se/musik/alskadebarn.html



har som sagt inspelad bakgrundsmusik som jag den som sjunger får iförväg så den kan öva.



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela