Sanna - Mitt i livet

I love you man

Publicerad 2009-04-17 04:44:11 i Allmänt,

Jag har haft en sån Sanna-dag idag..
Bara varit för mig själv och tagit det lugnt. Jag har strosat runt i affärer och shoppade en tröja, jättefin(!), och sen har jag varit på bio, i min ensamhet, och sett I love you man. Det är fan en av de roligaste filmerna jag har sett. Jag skrattade så mycket så jag fick kramp i magen! Det var skönt att skratta. :)
Tycker helt klart att ni ska se den!




Nu ligger jag här i min säng..
Tänkte ta en cigg, stoppa in mina White Strips, köra lite mag/benövningar och sen försöka sova.
Imorn tänkte jag ta ett par timmar på stranden på morgonen. Sola och bada lite.. Tror min hud skulle må bra av lite mera saltvatten. Och vem älskar inte stranden liksom?

Saknar er.. men är snart hemma igen.
Nu vill jag bara hem! Fast jag måste bli lite brun först. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela