Sanna - Mitt i livet

Lördag 18/4

Publicerad 2009-04-18 19:16:20 i Allmänt,

Varit på Autism Walk med Bret, Carl och Kristina.
Det var riktigt roligt att få uppleva det och jag är glad att jag följde med. :)
Solen är framme, det är verkligen jättefint väder och alla var glada.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer.. Ska ringa Melissa och se vad hon har för sig.
Egentligen skulle jue jag vara på väg till Miami nu men det känns inte riktigt rätt.

Jaja..

Egentligen hade jag velat visa en bild på mig och pojkarna men eftersom Kris och John inte vill att det ska finnas varsomhelst på nätet, och jag självklart respekterar det, så får ni nöja er med en bild på mig..
Så här ser jag ut just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela