Sanna - Mitt i livet

Måndag 13/4

Publicerad 2009-04-13 18:29:06 i Allmänt,

Ordningen här i huset är åter till det vanliga.. eller ja, nästan i alla fall.
Men pojkarna är tillbaka i skolan och det var skönt att, för första gången på 10 dagar, inte vakna av barnskrik. :) Sovit ganska länge idag igen. Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden.
Tänkte ha en slappardag, som vanligt.. försöka bli klar med skattepapprena från Holland så jag kan skicka iväg de! Börjar jue kännas som att det är dags snart.

Påsken här har varit trevlig..
Påskharen hade lämnat en liten väska med presenter till mig igår. :)


  

-Lindts Choklad Morötter
-Starburst Jelly Beansägg
-Hershey's Kiss - Kanin
-Obligatoriska Chokladharen
-Väskan, som är en cooler/termos.. massa bra för picknick eller om man bara vill ha dricka i. :)

Annars så har helgen varit ganska lugn och det har väl inte hänt så mycket..
Får se vad veckan har att bjuda på. Kommer nog bli ganska lugnt eftersom jag på fredag beger mig till Miami/South Beach för att möta upp Maja och en av hennes kompisar. :) Ser jag fram emot en massa vill jag lova. :) Det ska bli så roligt att träffa nån hemifrån. Fattar inte hur mycket man kan sakna sin familj och sina vänner. Jag har haft mer eller mindre konstant hemlängtan sen jag kom hit.. Men i olika grader förstås.
Onsdag är det 5 veckor kvar tills jag åker hem. Det kommer nog gå snabbt kan jag tänka mig. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-04-13 20:18:32

du borde tatuera dig på miami ink när du är i miami. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela