Sanna - Mitt i livet

Monsters Vs Aliens

Publicerad 2009-04-19 05:20:44 i Allmänt,

Jag var uttråkad tidigare ikväll och tog därför med mig Alan för att se Monsters Vs. Aliens, i 3D, på bio. Alan är den enda av pojkarna som inte hade sett den tidigare. Den var rolig.. inte lika bra som jag hade förväntat mig men vi skrattade ganska bra ändå.
Det var nog den dyraste bion jag någonsin gott på. Min biljett kostade $13.50 (ca 114kr)! Helt sjukt. Och det var bara för att filmen var i 3D.. annars kostar det $8.50 (ca 70kr) för mig att se en film.

Just nu ligger jag i sängen med min tandblekning i munnen och väntar på att det ska vara klart.
Sen ska jag sova.. för jag kan lova att jag är riktigt trött just nu.
Får se vad som händer under morgondagen. Melissa ville att vi skulle ta en heldag och bara hänga.. Men bara Gud vet vilken tid hon blir klar med alla sina saker som hon har för sig.
Man kan alltid räkna med att det tar minst två timmar extra när man bestämmer en tid med henne. Som ni kanske tidigare har märkt av. Så ja, vi får helt enkelt se vad som händer..

Nu är jag snart färdig med mina tänder..
Sängen kallar!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela