Sanna - Mitt i livet

Svårt..

Publicerad 2009-04-22 06:13:35 i Allmänt,

Det är svårt att säga hejdå till människor som man inte vet om man kommer träffa igen.. Eller när man träffar igen kanske man ska säga. Fast det första är väl nästan mer sannolikt på nått sätt.
Det är sorgligt för en del kommer man så otroligt nära och då är det tråkigt när man inte vet om man kommer att ses igen.. Speciellt inte när resan för att ses blir så lång och kostsam.

Kvällen idag har jag spenderat tillsammans med Velia.. Hon är en helt underbar tjej och vi klickade verkligen jättebra från första början. Fast det tog oss länge innan vi faktiskt träffades från första telefonsamtalet. Jag kommer inte säga hejdå till henne förrän imorn men ändå var det lite sorgligt när hon lämnade av mig.
Men när man träffar människor långt borta så får man alltid en anledning till att återvända eller att åka till det landet där de egentligen bor, som i det här fallet; Mexico. För vem vill inte dit?? :)

Det snurrar en massa tankar i mitt huvud just nu.. Jag är trött men kan inte sova. Jag skulle behöva packa lite mer men jag orkar inte. Jag är glad, ledsen och, faktiskt, lite nervös för att jag ska åka hem om två dagar (eller en dag kanske man redan kan säga).

Imorn ska jag träffa David och Steve och de andra.. Blir väl lite fest. Får se hur mycket man orkar med. Enligt grabbarna så förväntas det en hel del. Haha

Jaja.. nu ska jag försöka göra nån nytta innan det är sängdags.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-04-22 18:31:43

hej sanna! tänkte bara höra om du hunnit luska nått ang. sångerna.. förstår dock om det varit lite mycket just nu. skickar några styrkekramar då jag läst att du är rädd för att flyga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela