Sanna - Mitt i livet

Torsdag 16/4

Publicerad 2009-04-16 16:12:32 i Allmänt,

Fick besök av Melissa igår..
Vi åkte en sväng för att titta efter en klänning till hennes förlovningsfest.
Hon lyckades faktiskt med det också och den var helt underbart fin! Jag känner mig ledsen för att jag missar hennes förlovning, speciellt när hon vill att jag ska vara en av hennes brudtärnor. :/
Efter att Melissa släppt av mig kom Velia för att umgås och vi åkte en sväng till Walmart. Köpte två t-shirtar, lite underkläder och så tandblekning från Crest. Har velat haft det ett bra tag nu men inte kommit mig för att köpa det.. Vet inte riktigt varför men nu har jag det så nu ska vi se hur det funkar. :)
Det var skönt att shoppa igår.. även om det inte var så mycket. Lite terapi-shopping. :)

Somnade som vanligt ganska sent men har sovit ganska tungt inatt ändå. Jag fick några receptfria sömntabletter av John och de funkade faktiskt riktigt bra. Så det var skönt..
Nu sitter jag ute på terassen vid poolen och funderar på att lägga mig för att sola en stund.
Klockan är för tillfället 10.10 och det är redan jättevarmt ute. Så det gäller väl att passa på nu när det bara är en vecka kvar. Vill gärna försöka få en jämn bränna med tanke på att jag har flagat ganska bra de senaste dagarna.

Nee.. nu har jag inte tid att sitta här inte..

Pusa,
Sanna




Bret tog en bild på mig under påskhelgen..
Tycker den vart helt ok faktiskt.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-04-16 19:34:29

Tänker på dig... Hoppas du är ok. Många kramar Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela