Sanna - Mitt i livet

Uttråkad!!

Publicerad 2009-04-02 01:36:15 i Allmänt,

Så det skriker om det..
Planerna har hela dagen blivit framskjutna så det har mest blivit att jag drivit omkring här hemma.
Tog mig ut i det fina vädret i alla fall en stund..
Meningen var bara att jag skulle traska lite smått men helt plöstligt hade jag kommit halvvägs på en av mina promenadslingor.. så jag tänkte att jag lika gärna kan avsluta den. Shit vad ont i fötterna jag fick! Hade jue flipflops på mig eftersom jag inte skulle gå så långt! Smarta Sanna.. hrmmmm!
Men det var varmt och skönt och med Akon i öronen så gick det ändå ganska snabbt. :)

Jag sitter och väntar på att David ska komma..
Tanken är väl att grabbarna ska spela basket.. vilket jag absolut inte ska göra, men jag ska vara hejarklack! Hehe.. men får se vad det blir av dessa planer eftersom vi skulle ha setts redan vid 18 och klockan snart är 20. Känns väl sådär att spela basket i mörker. Eller..?
Jaja.. får hoppas att han dyker upp snart för det kryper i hela kroppen och jag vill bara iväg just nu!
Grabbarna snacka om en utgång också.. men det får vi väl se hur det blir med den saken.

Jag förstår varför jag aldrig lär mig det här med Floridabor och tider.. Det är som att de egentligen inte har bråttom nånstans. Som att stressa är nått helt onödigt! Vilket jag i och för sig är benägen att hålla med om, stress är aldrig bra egentligen.. Men herregud!! Man är aldrig i tid någonstans här. Det är som att tiden inte riktigt gäller just den eller den personen! Haha! Som när vi skulle på bröllopet på min födelsedag och själva ceremonin skulle börja kl 11 och vi var över en timme sena och precis i samma stund som vi kommer så kommer också bruden i bilen!
Det är helt sjukt faktiskt hur avslappnade de är här..
Och det känns skumt att jag som tjej aldrig riktigt behöver stressa eftersom jag vet att jag alltid kan lägga på minst 30 min på den tiden som sagts från början! Haha

Jaja.. kanske äta nått då?


Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2009-04-02 14:49:04

massa fina du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela