Sanna - Mitt i livet

I'm back!

Publicerad 2009-08-18 01:52:43 i Allmänt,

Har varit tillbaka i snart en vecka..
Semestern gick jättefort! Alldeles för fort.. tyvärr!
Veckan i mitt älskade Kroatien var alldeles underbar!! Jag har solat, badat, ätit och druckit gott och bara haft det helt underbart! Att komma bort en vecka var precis vad jag behövde.

Semestern började nere i Vodice tillsammans med Miki, Ogi och Jade..
Goda middagar och drinkar, sol och bad och ett fullspäckat tempo i två dagar. :) Sen blev det ett lite lugnare tempo med med goda middagar och drinkar. ;)
Sista dagarna fick jag spendera i mitt paradis, Pridraga!! :) Det lugn som infinner sig hos en när man kommer dit är helt otroligt. Det finns ingen stress där.. allt är stilla och lugnt!
Det var roligt att träffa Mikis föräldrar igen, det var jue ett helt år sen sist. Pappa Peter lagade god mat och underhöll oss, som han alltid brukar, haha, och det var bara jätteroligt att vara där igen. :)
Kvällen innan vi skulle åka hem igen så åkte vi på lite solsting och kräktes hela natten! Onsdagen gick också den åt till att ligga illamående och dålig. Ända fram tills att vi skulle åka.
Trodde verkligen inte att jag skulle överleva en flygning, men det gick. :)

Har inte haft mycket ledighet efter det.. Började jobba redan på torsdagen och har jobbat hela helgen. Så jag är inte längre så utvilad som jag var när jag kom hem. Haha
Men det har varit en bra helg med mycket folk och även fast man fått springa som en galning så kan vi verkligen vara nöjda med helgens insatser. :)

Jag har börjat skolan idag också.. :)
Har haft mina första lektioner i Historia A och Engelska C. Svenskan var inställd så den får jag väl ha imorn istället. Känns helt okej faktiskt. Får bara lite panik när jag tänker på alla prov vi ska ha. Haha.. men det kommer nog att gå bra. Det gäller bara att komma in i det här 'skoltänkandet'. Det var jue inte igår man gick i skolan.. haha

Annars har den här senaste tiden bestått av en massa myspys också.. väldigt trevligt! ;)
Och de närmaste dagarna ska jag klämma in lite jobb, umgänge med tjejerna och lite mera jobb. Kanske att man ska försöka klämma in lite skolarbete också. :)
Imorn börjar de tapetsera hemma hos mig så snart kanske man kan få ordning där också.

Nehe.. nu har jag tappat tråden totalt. John Blund kommer och vill att jag ska göra honom sällskap tror jag. Konstigt att sova ensam inatt. Man vänjer sig fort. :)

Pusa,
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela