Sanna - Mitt i livet

Imorn, Imorn, IMORN!!!

Publicerad 2009-08-04 21:28:53 i Allmänt,

Jag ligger fortfarande hemma och är inte helt frisk..
Har bänkat mig hemma hos mamma och pappa i Torshälla då min tv inte vill fungera. Och här har jag legat sen igår på dagen.. Det har varit två av de längsta dagarna i mitt liv! Helt ensam har jag varit. :/

Idag har jag varit ute en sväng eftersom jag var tvungen att hämta min packning, så jag har den här imorn när jag blir hämtad. Sen har jag varit en liten sväng hos Annika på BikBok och inhandlat det sista jag behöver för min resa. En extra bikini, då jag på något sätt lyckats slarva bort nästan alla mina! Jag tror att min tvättmaskin har ätit upp de.. som den gör med strumpor. Och sen åkte det ner ett par shorts, en strandklänning och lite annat smått och gott.
Lite McDonalds har jag också fått i mig då jag inte har nån styrka alls att laga mat.
Jag har proppat Ibumetin och Alvedon och ätit Berocca och försökt få i mig vitaminer. Det känns som att det kanske funkar, lite grann i alla fall. *peppar, peppar*. Jag mår lite bättre idag än igår.
Får hoppas på ett mirakel och att jag vaknar imorn och är helt frisk! Drömma går jue.

Men imorn.. Imorn åker jag iväg till mitt älskade Kroatien!!
Förstår ni hur skönt det ska bli. En vecka i mitt paradis!! Jag kan knappt fatta att det är sant.
Jag längtar så otroligt mycket och det känns inte riktigt som att tiden kan gå tillräckligt snabbt. Haha
Men det är snart imorn och då är det dags att åka!
Efter den här sommaren som jag har haft, med jobb, jobb, jobb och jobb (missförstå mig inte, jag är glad att jag har ett jobb, men det har blivit lite väl mycket den senaste tiden), så ska det bli riktigt skönt att bara koppla av och inte tänka på nått speciellt.. under en hel vecka!

Nee, nu ska jag sluta tjata..
Ska lägga mig på soffan och kolla film. Det känns som att jag kommer att somna snart.

Pusa,
Sanna

P.S..

Några bilder från lördagen..
(Ni får bilderna som togs före festen.. haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela