Sanna - Mitt i livet

Dan före dan före dopparedan!

Publicerad 2009-12-22 16:13:16 i Allmänt,

Nu har det gått ett tag sen jag skrev sist.. jag som skulle bli bättre på det jue.
Men det har inte riktigt funnits nått att skriva egentligen..

En liten uppdatering kan ni väl få i alla fall..

De senaste tre veckorna har varit fyllda av födelsedagar.
Caroline fyllde 25 den 5/12 och henne firade vi med en liten utgång här i stan. Det var jättetrevligt att umgås vi tjejer bara. :) Det känns som det var evigheter sen.
Helgen efter fyllde jag 24 år!! :) Ingen ålder att fira direkt men jag, Miki och mina föräldrar gick för att äta middag på Akropolis. Det var jättemysigt. Sen ställde vi till med en spontan förfest hemma hos Miki med våra vänner. Grabbarna bangade på utgång så vi tjejer gick ut istället. Vi hamnade på O'learys och det var jue alla småbarn och vi.. Men det var riktigt kul ändå.

Nu i helgen så fyllde Johanna 25 år och hennes mamma hade ordnat en överraskningsfest för henne i Flen. Johanna själv trodde att hon skulle äta familjemiddag och blev jätteöverraskad när vi kom insjungandes. :) Det var så roligt att se hennes min!
Middag och lite förfest hemma hos henne och sen en utgång på Harrys i Katrineholm. Där hade vi beställt helrör och av någon anledning tog vi in ytterligare ett när den var slut och hade bara vad man kan kalla för en; kalasfylla!! Dagen efter var det svårt att kliva upp ur sängen men vi lyckades. ;)
Tog oss hem till Eskilstuna för lite vila och återupplivning. På kvällen vankades det fest igen. Lite dryck och plockmat hemma hos Johanna och sen ugång på Harrys och sen vidare till Nybron. :)
Ännu en trevlig kväll..

Söndagen var jag ganska sliten och spenderade den tillsammans med min älskling i soffan. Jag älskar verkligen söndagar!! :) Jag är verkligen glad att jag kunde vara med och fira alla födelsedagar och inte behövde jobba. Och anledningen till det är jue att jag har flyttat hem till föräldrarna igen. Det har blivit lite för mycket stress över att inte få allt att gå ihop. Och skolan har jue verkligen fått lida för det så därför blev det bestämt att jag skulle flytta tillbaka hit ett tag så jag slipper stressa så mycket.

Jag fick MVG i Engelska C, vilket gjorde mig väldigt glad! :)
Matte B, som jag varit så ängslig över lyckades jag få ett G i.. men ett starkt G enligt min lärare, som var lite besviken över att jag inte hade skrivit ett VG på slutprovet. Att veta att jag klarade den kursen gjorde att en stor sten lyftes från mitt hjärta. :) Så jäkla skönt.

Nästa termin var det tänkt att jag skulle plugga på heltid men med tanke på att det är så många som söker till skolan nu så hamnade jag på reservlistan på två av mina sökta kurser. Känns väl inte så jätteroligt men det är bara att hålla tummarna att folk inte vill gå. Det är bara ett av ämnena jag verkligen Behöver. Så det skulle jue vara bra att komma in på den i alla fall.

Nee.. nu har jag tappat bort mig helt i vad jag skulle skriva.
Får ta och skriva en annan gång.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela