Sanna - Mitt i livet

Älskade Kroatien!!

Publicerad 2009-02-17 23:48:22 i Allmänt,

Det är kallt, snöigt och bara allmänt trist väder ute.. (I alla fall för min del) och med en vecka kvar till Florida så längtar jag ändå ner till Kroatien.. Mitt älskade Kroatien! :)

Lite bilder från förr varsågoda! ;)


Den gamla goda tiden.. Jelsa - 06, när man var lite mindre! ;)


Samma år.. Carro och jag på Hvar!


Jag vill, jag vill, jag viiiiiil!! Bol -06


Zadar, underbara staden!! :)


Pridraga, mitt paradis!! :)


Jag njuter i mitt paradis -08! ;)

Längtan nu är stoooor! Får se om man kommer ner alls det här året. Får verkligen hoppas på det!
Och om jag kommer ner.. vad blir det för äventyr denna gång. ;)
Nu ska jag drömma mig bort i alla fall..

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela