Sanna - Mitt i livet

Avresa..

Publicerad 2009-02-24 04:36:50 i Allmänt,

Har sovit ungefär en och en halv timme.. Gjorde kanske mer ont än nytta!
Känner mig som en zombie och skulle gärna lägga mig ner under täcket en stund till!!! Haha
Möts också av det uppiggande beskedet att min kära mor gått och blivit magsjuk! Så hon kan inte följa med oss till Arlanda! Det gjorde inte morgonen bättre.
Resonerar som så att jag säkert blivit smittad redan så tänker ändå snot åt mig en kram innan vi ska åka! Hur ska det annars gå om jag inte får krama om mamma igen på tre månader??
Magen min är ändå redan i uppror så vad spelar lite magsjuka, också, för roll? Haha

Nee, nu måste jag faktiskt packa ner datorn också..
Och se så att jag har allt med mig.

Nervös som fasen nu kan jag lova..
Usch!!

Ta hand om er alla och var snälla mot varandra.. Ni vet att ni betyder mycket för mig och att jag bär er med i mina tankar varje dag!
Idag skickar jag också en extra tanke till några särskilda personer också! Tänk att tiden går så fort!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela