Sanna - Mitt i livet

Jebiga..

Publicerad 2009-02-01 20:33:52 i Allmänt,

Efter en middag med familjen åkte jag ner till stan och mötte upp Lela..
Vi gick till Time Out för att se på handbollen! Det var jue ändå final; Frankrike-Kroatien!
Det kan man jue faktiskt inte missa..
Grabbarna var också där och halva nöjet med en match med Kroatien är jue faktiskt att lyssna på deras svordomar osv.. hahaha!
Men nu gick det jue inte riktigt som det var tänkt!
Kroatien förlorade mot Frankrike och ganska stort också.. Massa tråkigt! Vad kan man säga annat än Jebiga!
Det är sånt som händer och nästa gång är det väl kanske deras tur! :)

Hahaha.. jag meddelar varenda person jag träffar att jag är på bra humör! :)
Och det är klart att folk tittar lite konstigt på mig eftersom jag känner att jag måste berätta att jag är på bra humör.
Men då måste jue jag självklart berätta att det inte är ett vanligt 'vara-på-bra-humör' utan det bara spritter i kroppen.
Och då skrattar alla åt mig.. Men det bjuder jag på! ;p
Klart att jag måste dela med mig av mitt fina humör.. är fortfarande lite rädd för att jag ska typ rasa ner i en avgrund vilken sekund som helst.. men börjar inse att det kanske inte ens kommer att hända.
För första gången på riktigt länge känner jag mig hel och lycklig! :)

Nehe.. kommer det kanske nått bra på tv?
Ska jobba imorn så nu blir det en stunds tvtittande och sen sussa.. kan behövas efter den här helgen.
Som förövrigt varit en av de bästa helgerna på väldigt länge! :)

Hoppas ni också haft en alldeles underbar helg! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela