Sanna - Mitt i livet

London..

Publicerad 2009-02-24 13:19:12 i Allmänt,

Jag ar i London och vantar pa mitt nasta flyg!
Jag ar ensam, hungrig, illamaende och bara allmant uttrakad!! Hahaha.. Kan man ha det svarare an lilla Sanna. Sitter vid en san internethorna och orkar inte ta fram det svenska alfabetet.
Mitt flyg till Miami gar om 1 timme och 15min. Vad ska man gora fram tills dess?
Jag skulle verkligen behova ata natt.. forsoka i alla fall. Men ar nastan lite radd att det ska komma upp igen.
Det var ganska ledsamt att saga hejda till mamma och pappa imorse.. Grat en liten skvatt. Eller ja, sa liten kanske det inte var, men i alla fall! ;)

Det var otroligt behagligt vader har i London maste jag saga.. Gratt och trist som vanligt, men det ar i alla fall ca +10c sa det ar jue inte helt fyskam. Har inte den blekaste aning om vad det ar for vader i Florida, men det blir sakert bra.
Imorn ska jag sola i alla fall!! :)

Nee, fa natt i magen kanske??

Tur man har Oliver och grabbarna som haller en sallskap sa man inte ar saa ensam i alla fall!!

Saknar er redan!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela