Sanna - Mitt i livet

Lördag 28/2

Publicerad 2009-02-28 17:38:04 i Allmänt,

Tid här; 11.31
Vädret just nu; Soligt, +27c, varmt!!

Har varit vaken sen 8.30, då pojkarnas skratt och skrik väckte mig! Hur orkar de vara så pigga? Haha
Det är helt underbart väder här idag och jag och J.J spelade basket tidigare! :)
Tror nog inte att det kommer hända så mycket idag heller.. ska bara ta det lugnt och njuta! :)

Läste att de inte hade bevis nog för att häkta den misstänkte. Känns jue skönt ändå att bevisningen inte var såpass stark ändå, i alla fall när det kom till just honom, eftersom jag nu har svårt att tro att han skulle kunna gjort det.
Men nu börjar andra rykten sprida sig på Flash back har jag läst.. inte heller de så trevliga.
Jaja, det är väl helt enkelt bara att försöka följa utvecklingen.

Idag har de Fotbollsturnering i Årbyskolan hemma.
Om jag förstått det rätt ska det också bli en årlig grej av det hela och jag tycker det är ett helt underbart sätt att hedra och minnas en väldigt fin människa!
Jag tycker det är tråkigt att jag inte är hemma.. eftersom ett av lagen är fyllt av grabbarna och det lär jue vara en del folk där också. Hade varit roligt att vara med och heja på de!! :)
Men, men.. så kan man inte tänka nu heller!

Jaja.. nu ska jag gå och njuta av solen..

Saknar er!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela