Sanna - Mitt i livet

Onsdag 18/2

Publicerad 2009-02-18 15:52:30 i Allmänt,

Degardag i soffan hemma hos Carro!! :)
Skönt har det varit.. det är alldeles för kallt för att kliva utanför dörren! Brrrrrr!!
Dessutom har jag varit ganska trött idag.. sovit lite konsigt i natt och när man sover hemma hos Carro kan man inte annat än vakna ganska tidigt.. Haha. Hade gärna sovit en timme eller två till! ;)
Sitter nu och väntar på att mamma ska komma och hämta mig efter att hon varit och handlat.

Mina tankar och funderingar snurrar just nu och det känns som att det skulle vara bra att få något nerpräntat, men jag vet inte hur/vart jag ska börja! Får väl försöka klura ut det.. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela