Sanna - Mitt i livet

Onsdag 25/2

Publicerad 2009-02-26 05:05:12 i Allmänt,

Tid här; 23.04

Fy fasen vad trött jag har varit idag!!
Vaknade till redan efter 08 imorse och hjärnan kände sig ganska beredd på att kliva upp, men kroppen sa emot! Så det blev att sova en stund till. Närmare bestämt fram till 10.30.
Så fort jag vaknat till så infann sig mensvärken!! Gud så skönt.. eller inte! Tog en värktablett och la mig i sängen igen.. En jetlag och mensvärk och typ den värsta kombinationen man kan råka ut för! Helt sjukt trött man blir.
Lite tråkigt med tanke på att det varit ca +26c idag och soligt.. men har verkligen inte orkat ligga ute. Får ta det imorn istället! ;) Det ska bara bli bättre och bättre väder nu tydligen så det känns som att man inte behöver stressa direkt.

Det första jag fick höra imorse när jag slog på datorn var att Statt hade brunnit.
Hur sjukt är inte det?? Vad är det för jävla pucko(n) som riskerar över 100 personers liv? Någon kunde jue faktiskt ha dött.. Jag tycker det är tråkigt att det bara ett par dagar innan nyöppning ska brinna och allt ska förstöras.
Man kan jue tyvärr inte låta bli att spekulera i vem/vilka som gjort detta.
Vem/vilka det nu än var hoppas jag att de får fast de.. ingen som gjort en sån sak, riskerat så många människors liv förtjänar att gå fri utan ett straff!!

Sitter och väntar på att David ska ringa.. Vi skulle gå ut ikväll!
Men ska jag vara ärlig så tror jag att han har somnat där hemma! Hahaha.
Känns som att jag också måste gå och sussa! Behöver inte många sekunder med huvudet på kudden innan jag kommer befinna mig i drömmarnas land. ;)

Jag saknar folk där hemma.. Har känt mig lite ledsen idag.. samtidigt som jag är glad att jag är här. Det känns skönt med sol och värme. Fast jag förväntar mig nästan att det ska vara snö ute på gården när jag tittar ut. Haha

Nee, sussa nu tror jag bestämt!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela