Sanna - Mitt i livet

Söndag 1/2

Publicerad 2009-02-01 14:48:46 i Allmänt,

Oj.. vilken oväntad kväll det blev igår! På så många sätt att det är svårt att förklara egentligen.
Men jag hade så otroligt roligt..
Först hemma hos Dado på en liten förfest med grabbarna och en del tjejer från Örebro/Norrköping och sedan på jugge-festen på gamla Blå tillsammans med Lela och en massa andra människor jag inte träffat på evigheter.
Det blev även en tripp till Nybron där Lela, som mådde dåligt, lämnade mig med Frida och Therese, vilket var absolut helt okej.. Haha. Dans, kramar och skratt bestod min kväll av. :) Träffade så många oväntade människor och jag var på så undebart humör att jag hade svårt att sova när jag la huvudet på kudden hemma hos Frida. Hahaha

Alltså jag tror inte att ni anar hur förvirrande det är..
Att vara på såhär bra humör utan att riktigt veta varför!! Haha
Men, som sagt, så tackar jag och tar emot och det känns som att, med risk för att låta lite klyschig nu, ett nytt kapitel i mitt liv har börjat och att jag kommit till insikt med så mycket olika saker.
Det är hur underbart som helst och jag tänker inte låta det här humöret släppa ifrån mig i första taget.
Roligaste är att folk runtomkring mig också känner av det här humöret, vilket betyder att det inte bara är nått jag inbillar mig.. För det hade väl inte varit så förvånande direkt! ;)

Nee.. nu ska jag ta en dusch och sen ska jag kramas med min syster yster som är på väg hit!! :)


Gladaste Sanna kände sig massa fin igår också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela