Sanna - Mitt i livet

Söndag 22/2

Publicerad 2009-02-23 00:00:13 i Allmänt,

Inte skrivit en rad på 3 dagar.. Haha. Vart ska man börja??
Jag har haft ett par riktigt bra dagar med några av de underbaraste människorna som finns!!
Lite vin, lite snack, massa, massa mys!! :) Det har varit tre ganska lugna dagar och trots det så känns det som att jag hunnit med en hel del i alla fall! Utan att behöva stressa hit och dit..

Igår på dagen så var mina bröder och min farmor här hemma på en bit mat. Mina kära föräldrar hade lagat Janssons frestelse och köttbullar, prinskorv, ägg och lax till mig!
Det blev en liten smak av vårat jul/påskbord.. massa gott var det och det blev en hel del skratt. :)
Kvällen spenderade jag hemma hos Annika med Melodifestivalen, sällskapsspel och vin. Vi fick oss ett gott skratt när Annika bestämde sig för att uppträda till E.M.Ds Baby Goodbye! Fick det inspelat och det hade varit så roligt att visa det också.. men självklart tänker jag inte göra det! ;)
Kvällen var rent av mysig på så många olika sätt att det är svårt att sätta ord på det. :)

Var en sväng förbi O'learys idag och sa hejdå till Kajsa eftersom hon ska flytta till Stockholm.. så henne kommer man väl knappast träffa nått nu mer! :( Tråkigt nog var det inte så mycket folk som kom, men vi som var där hade iaf trevligt. Jag åkte hem vid 23 medans de andra skulle fortsätta festa.
Nu sitter jag här i mitt rum och undrar hur jag ska börja packandet! Vad jag ska ha med mig osv..
Jag orkar inte.. jag vet inte riktigt varför jag känner sånt motstånd till att börja packa!! Kanske för att det inte känns som att jag ska åka om 2 (egentligen 1) dag. Jag kom jue precis hem!! Dessutom så vet vi jue från tidigare erfarenheter att jag faktiskt avskyr att packa!!  Det blir svårare och svårare för varje gång man ska lämna sina nära och kära! Det tär så otroligt på en. Varje gång jag åker så blir jag ledsen.. jag känner saknaden och det är skitjobbigt!! Lägg till en liten flygrädsla på det också så har du den absolut perfekta kombinationen.. Jag trodde att det skulle bli lättare!
Jag är nervös.. Det har jag varit i flera dagar nu! Och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här pirret i magen!
 Men det blir jue bra bara jag kommer iväg!

Oh.. nu höll jag jue på att glömma!
Jag såg Seven Pounds, med Will Smith, i dagarna också! Gud, vilken underbar film! Jag kunde inte sluta gråta.
Till och med när filmen var över kom tårarna. Den var verkligen fin. Trodde nästan att jag hade haft för höga förväntningar på den först, men inte alls. Det är verkligen en film värd att ses. :)
Men se till att ha näsdukar och någon som kanske kan trösta dig efteråt. ;)

Nehe.. om man kanske skulle börja kolla ut vad som ska ner i väskan i alla fall. Kan jue inte sitta uppe alltför länge ikväll heller. Ska jue på min ansiktsbehandling imorn! :) Massa skönt ska det bli.

Pusa,
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela