Sanna - Mitt i livet

Tisdag..

Publicerad 2009-02-17 12:31:55 i Allmänt,

Sovit som ett litet barn inatt! :) Skönt var det kan jag lova.
Vaknade runt  och kände att det dags att starta dagen.. sen att det inte har hänt så mycket efter det är jue en annan sak!
Men ska ta och hoppa in i duschen och få igång mig själv på riktigt nu.
Ska träffa min kära Caroline idag.. :) Det känns som att det är evigheter sen sist! Haha

Idag har jag bokat in en ansiktsbehandling också på Face&Body! :) Jag har varit där en gång förut, för ett par år sen, och tyckte att det var bra. Så nu har jag fått det här av mamma och pappa och ska antingen på en Ansiktsbehandling Special eller en De luxe! Tjejen på salongen sa att hon gärna ville se hur jag ser ut i ansiktet innan vi bestämmer oss för vilken av dessa två jag ska välja. I vilket fall som helst så ska jag få njuta i 1 1/2 timme på måndag!! :)
Längtar redan kan jag säga..

Dessutom har jag idag beställt extra reseförsäkring eftersom jag ska åka till Florida igen!! :)
Jag har nog glömt att nämna det! ;) Eftersom min hud inte tycker om detta Svenska väder och det känns som att jag bara blir värre och värre för varje kylig dag som går så åker jag alltså tillbaka till värmen i Florida, 24/2 åker jag. :)
Det känns inte som att jag ska åka om bara en vecka men så ligger det till i alla fall.

Nee, nu ska jag ta mig den där duschen som jag pratade om tidigare! ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela