Sanna - Mitt i livet

Torsdag 26/2

Publicerad 2009-02-26 20:21:42 i Allmänt,

Tid här; 13.35
Vädret just nu; Soligt, +25c, blåser lite lätt.

Det blev ingen utgång igår.. lika bra det eftersom det bara tog ett par minuter med huvudet på kudden innan jag verkligen låg i drömmarnas värld!! Haha
Vaknade vid 10 imorse och kände mig ganska utvilad ändå.
Velia ringde och shit vad glad jag blev att höra hennes röst. Hon hade lite tid innan hon skulle hämta barnen från skolan så hon kom förbi och vi åkte till affären och handlade lite, behövde lite småsaker. Pratade nästan sönder varandras öron under den timmen vi var tillsammans och bestämde att vi skulle gå och ta en fika senare ikväll när hon slutat jobba. Ser verkligen fram emot det.
Vi hann jue inte umgås allt för mycket när jag var här senast, men vi klickade ganska bra. Så det ska bli jätteroligt att umgås med henne nu. :)

Jag känner mig fortfarande trött och jag försöker vila ganska mycket för att bli av med tröttheten. Det kanske är fel sätt här eftersom man 'åker tillbaka' i tiden. Men, man gör vad man kan! :)

Nee, nu ska jag göra nått annat..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela