Sanna - Mitt i livet

Torsdag 5/2

Publicerad 2009-02-05 17:36:29 i Allmänt,

Jag har alltid varit svag för Bruce Willis.. Han är sådär 'gubb-snygg' och jag har svårt att egentligen peka ut vad det är som gör honom så attraktiv.
För en massa år sen så hörde jag honom sjunga 'Under the boardwalk' och om jag inte redan var då så fanns det ingen tvekan om det efter att jag förälskat mig låten. Herregud, mannen kan jue sjunga också! :)
Sökte på Youtube och hittade den här videon med herr Willis. Kan inte låta bli att le när jag hör den.
Tankarna förs till sommar, sol, värme.. ja, happy-moments helt enkelt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela