Sanna - Mitt i livet

Dont stop believing..

Publicerad 2009-01-14 07:14:24 i Allmänt,

Tid här; 00.52

Jag borde egentligen sussa just nu.. men kan faktiskt inte.
Tror att jag börjar få lite svårare att sova nu när det börjar närma sig för hemfärd.
Är jag nervös för nått?? Det borde jag inte vara.. kanske lite 'excited' över att träffa alla som man saknat.
Men hallå!! Det är jue samma, vanliga, underbara människor jag haft i mitt liv i en evighet känns det som. :)
Det enda jag kan tänka mig att jag är nervös över är flyget hem.. gillar verkligen inte att flyga så länge!

Men jag har börjat tänka på de konstigaste sakerna de senaste dagarna..
Som skolan t.ex. Jag känner mig jäkligt peppad för att börja skolan till hösten och jag ska verkligen göra det.
Och sen är jag väldigt glad för att jag faktiskt ska gå på bröllop i sommar också!! :) Och inte vilket bröllop som helst, utan Fridas och Patos bröllop! Massa glad för det jue..
Såg Fridas bröllopsklänning häromdagen och den var helt ljuvlig! :) Men med tanke på bröllop så började jag tänka på att det kanske skulle vara kul att ha nån att gå på bröllop med också! Haha..
Bara 6 månader kvar nu jue.. kanske ska börja leta efter den perfekta dejten!! Eller..??

På tal om bröllop..
Gud det känns verkligen som att varenda kotte runtomkring mig hittar den rätta!
Den ena gifter sig här och den andra skaffar barn där.. och verkligen bygger ett liv.
Jag träffade en kille som jobbade i en av sportaffärerna som jag var i och vi började prata lite grann. Han frågade om jag inte reser med mina vänner och jag svarade självklart jo..
'Men de har sina liv hemma.. med pojkvän, jobb, valpar och jag vet inte vad..'
Killen tittade på mig med ett underligt ansiktsuttryck och försökte låta bli att skratta och upprepade; '..valpar?'
Ja, svarade jag.. och såg väl inget konstigt i det! Inga av mina närmaste vänner har jue barn så valparna får vara substitut. Hahaha.. Killen tyckte i alla fall att det var lite komiskt och jag bevisade hans första intryck av mig; att jag inte var som alla andra! ;)
I alla fall.. det här med att alla bygger liv..
Det får mig att svettas lite extra ibland. Gud man känner sig så efter! Och jag råkade självklart kasta ur mig häromdagen att jag också vill gifta mig och att jag känner mig ensam. Inget fel i det direkt.. om man inte hade haft en 10-åring brevid sig. Oooops!

Carl; Ska du inte göra det då? Eller det kanske är lite svårt?
Jag; Jo, det är jue det. För man kan jue inte bara gifta sig hur som helst. Man måste jue hitta den rätta.
Carl; Hmm.. oj, det kan jue ta ett bra tag! (Tack söta du för att du påpekar det uppenbara)
Jag: *Host* haha, ja det kan jue tyvärr göra det och det är jue det som är så svårt. För när jag gifter mig så vill jag göra det av kärlek och för att jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med den personen.
Carl; Oj, det är ganska tungt.. Resten av livet är en låååång tid!

Det är inte alltid så lätt att styra vad som ploppar ur munnen på en.. Haha

Hmm.. jag är rädd att jag kommer att fastna i ett litet träsk som jag länge har undvikit; Internet-shopping.
Klickade runt på Forever21.com idag och hittade en massa fint som jag gärna hade klickat hem.. men håller mig fortfarande. Kan jue bara åka till affären än så länge, men när jag kommer hem då??
Jag saknar att gå på Gina Tricot förresten.. Haha
Gud hjälpe mig att hålla mig borta från nätshopping.. det är inget jag behöver just nu!

Förövrigt blir jag väldigt glad när den här låten kommer ute på klubbarna..
Den har nått speciellt! :)




Nu ska jag försöka sussa..
Skruvat inlägg det här blev, men det får faktiskt vara nu.
Det blir så ibland! ;)

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2009-01-14 12:25:25

ja kom hem igår, allt e toppen, allt gick bra pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela