Sanna - Mitt i livet

Fredag 17/1

Publicerad 2009-01-17 04:10:05 i Allmänt,

Tid här; 21.32
Vädret idag; Soligt, ca 18-20 grader, kylig vind..

Ja, det kalla vädret fortsätter här i Florida.. Alltså visst, 20 grader kanske inte är så kallt.. men när det blåser kyliga vindar och dessutom är fuktigt är det inte så varmt.
Idag har jag mest bara degat och kollat på alla gamla serier! Massa skönt!

Somnade ganska sent igår då jag fastnade framför Armageddon, som visades på tv!
Grät självklart ögonen ur mig, som vanligt.. men har sovit som ett litet barn inatt i alla fall! :)
Men var ändå väldigt trött när jag vaknade runt 10.. men som sagt har det jue varit en väldigt lugn dag!
Försöker bli av med förkylningen bara! :/ massa jobbigt med näsan jue!

Idag har min sista helg här i Florida börjat och jag ska ta vara på den! :)
Så ikväll ska jag ut med David.. vet inte om någon annan ska följa med, men det blir säkert roligt!
Imorn ska jag iväg och shoppa på Sawgrass.. yey!! :) Äntligen en ordentlig shoppingdag!
Sen får vi se vad som händer till kvällen.
Tror att Velia, den där tjejen jag berättade om, ska följa med til Sawgrass imorn. Fick värsta chocken när hon sa ja direkt när jag frågade om hon hade lust att följa med. Haha
Men det skulle vara roligt.. Man kan jue lätt spendera en hel dag där.. där finns verkligen ALLT! :)

Jaja.. har väl inte hänt nått speciellt de senaste dagarna..
Mest försökt att inte vara nervös för hemresan nästa vecka och försökt att vila så mycket som möjligt med tanke på förkylningen eller vad fan det här är! Börjar gå mig på nerverna nu!

Nee, nu måste jag börja fixa mig tror jag..

6 dagar kvar..

Pusa,
Sanna



Stolt bilförare.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela