Sanna - Mitt i livet

Fredag 30/1

Publicerad 2009-01-30 17:12:25 i Allmänt,

Jag är på så fruktansvärt bra humör idag!!
Hela dagen har jag dansat och skuttat på jobbet och mitt leende har gått från öra till öra! :)
Jag känner mig pirrig i kroppen.. nästan sådär som när man är kär!
Fast det gör mig lite förvirrad däremot.. för vem skulle jag vara kär i??!! Hahaha
Men jag tackar och tar emot denna glädjande känsla och tar vara på den fullt ut! Jag ser fram emot mot kvällen och ingenting ska få förstöra mitt underbara humör! :)

Tänkte ta en dusch nu..

Pusa,
Sanna

P.S.. Den här låten går fullt ut hos mig nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela