Sanna - Mitt i livet

Fredag 9/1

Publicerad 2009-01-09 20:36:59 i Allmänt,

Tid här; 14.12
Vädret idag; Sol, 22 grader, sval vind (så det är faktiskt lite kallare nu) ;)

Igår började jag min dag med en 45min promenad. Vågade mig till och med på att jogga en bit, det ni! ;)
Det var svalt under morgonen och solen stekte inte lika mycket som den gjort de senaste dagarna. Ska visst bli lite 'kallare' väder här också under den närmaste veckan.
Åkte till Coral Square Mall där jag spenderade ett x antal timmar.. 7 timmar mer bestämt! Haha.
Den första tiden var jag själv, men fick sen sällskap av David och vi käkade middag på mattorget. Blev inte nå jätteshopping men lite kom jag hem med i alla fall. :)
Efter det åkte vi hem hit och jag fick fixa mig iordning och sen åkte vi till Fort Lauderdale och gick ut.
Vi hade en jättetrevlig kväll med dans och skratt och David lyckades väl bli lite väl 'tipsy' så jag fick köra hans bil hem!! :)
Jag har alltså äntligen kört i USA och dessutom en bil med automatväxel. Hahaha..
Trodde det skulle vara jättesvårt att hålla vänster ben undan, men gjorde misstaget en gång att använda den.
När vi åkte ut från bensinstationen så trodde jag att jag skulle trycka ner kopplingen och ställde mig istället på bromsen.
Men det var på ett 'bra' ställe så ingen skada skedd!
Jag är massa stolt nu!! Hahahaha. Det gick skitbra! Var inte alls sådär nervös som jag kan bli när jag ska köra någonstans jag inte är van vid! ;)

Idag har det inte hänt nått spännande direkt..
Ingen promenad, ingen simning, ingenting.. Men jag resonerade som så att jag spenderade ganska många timmar gåendes inne på köpcentrat igår + att jag var och dansade också så det känns som att jag drog igenom dagens motion igår redan och kan därför med gott samvete bara vara idag.. :)

Funderar på om jag ska ge mig iväg senare och gå på bio kanske..
Tyvärr så jobbar alla andra så jag blir ensam i så fall. Men det gör inte så mycket.
Det finns så många filmer jag vill se just nu så jag måste nog lugna mitt behov!! :) Annars kommer det nog inte ske så mycket idag.. Känns som en bra dag för vila. :)
Men man vet jue aldrig vad som sker..

Pusa,
Sanna



 På Victoria Secret kan man hitta massa roliga saker..
Köpte lite trosor och sen travel size av 'lukten' jag gillar bäst ur deras serie 'Secret Garden', Amber Romance! :)

 Den här väskan var alldeles för söt för att jag skulle kunna motstå! :)


Min nya bästa vän.. ;)


Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-01-10 01:42:10

Glöm inte värmen när du kommer tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela