Sanna - Mitt i livet

Himmelska SATC! :)

Publicerad 2009-01-10 05:24:24 i Allmänt,

Jag är inte en person som brukar anmäla mig till olika bloggtävlingar, eftersom chansen att vinna är ganska minimal med tanke på alla andra ziljoner människor som deltar..
Men jag klickade runt bland bloggar nu under kvällen och snubblade över en tävling som inte ens jag kan låta bli att anmäla mig till.

Hos Lily kan man vinna en Sex and the City skobox!! :)
Boxen med alla säsongerna av serien.. Hur roligt skulle det inte vara att vinna den här tävlingen??!! :)
Det är är något med SATC som gör mig alldeles varm inombords..
Vänskapen, kärleken, männen, humorn, sorgen. Det där hoppet som tänds att kanske, bara kanske, kan man få det där sagoslutet så man drömmer om att få..

Ibland så får man drömma sig bort.. för en sund i alla fall! ;)




"Some love stories aren't epic novels - some are short stories.
But that doesn't make them any less filled with love
"

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2009-01-10 16:51:13

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Kika förbi min fotoblogg/alldayblogg och lämna gärna ett litet spår efter dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela