Sanna - Mitt i livet

Lördag 31/1

Publicerad 2009-01-31 19:36:31 i Allmänt,

Hade verkligen en kanonkväll igår!! :) (Trots en del sura toner på vissa håll)
Massa mysigt att umgås med tjejerna och träffade en massa människor jag inte sett på hur länge som helst.
Drinkar, dans och bara en massa skratt! :)

Dagen idag har jue kanske varit mindre trevlig.. men det är sånt man får stå ut med! Haha
En liten nap på eftermiddagen, efter att jag kom hem, gjorde susen kan jag meddela och nu känner jag mig (nästan) som en ny människa. Haha
Men det underbara humöret håller i sig och jag poppar skön musik och ska fixa mig för ännu en kväll på stan. :)
Massa trevligt ska det bli för ikväll kommer jag träffa ännu mer människor jag inte sett på länge!
Gud, tänk om man kunde gå runt och må såhär hela tiden! Va underbart det skulle vara..
Jag känner för att hoppa och skutta runt och le hela tiden! Även fast lusten kanske inte infunnit sig helt idag eftersom jag ändå har varit så bakfull att jag bara velat krypa under ett täcke, men till och med bakfyllan blir lättare när man är på bra humör!! Så det gör inte så myket!

Nee, nu ska jag nog sätta igång och fixa med mig själv.. undrar vad man ska ha på sig?
Hmmm..


Du och jag Srce.. Massa glad att du är min vän och jag
finns alltid här för dig, det vet du! Love you!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela