Sanna - Mitt i livet

Måndag 19/1

Publicerad 2009-01-20 05:50:28 i Allmänt,

Tid här; 23.36
Vädret idag; Det har varit ca 25 grader, inte mycket sol dock och blåst en del..

Det tråkiga vädret håller i sig härborta i Florida!! Skiiiittråkigt tycker jag!
Speciellt som det bara är 3(!) dagar kvar innan jag åker hem.. :(
Så dagen har spenderats inomhus och jag har glott på alla gamla serier som går på Soap net. :)
Haha.. man kan skratta gått åt vissa!
Alltså ingen större spänning den här dagen hade att erbjuda, men mår fortfarande lite dåligt så det är inget jag direkt lider av.. Har sovit som en stock inatt.. mycket pga de där fina förkylningstabletterna som de har i detta land. ;)
Imorse kände jag mig ganska bra, men jue längre dagen gått desto sämre har jag blivit igen..

Jag åker alltså om hem om 3 dagar!!  (om man räknar med idag, vilket jag egentligen inte borde göra eftersom klockan snart är midnatt, men i alla fall! Haha)..
Jag kan knappt fatta att jag ska åka hem.. det känns inte alls som det. Och därför så har jag inte heller börjat packa!
I vanlig ordning så kommer jag att stå där på onsdagkväll, (ursäkta mig) NATT och panikpacka!! Haha
Men det får bli vad det blir.. har jag orken kanske jag börjar redan imorgon så man har nån koll på alla grejer och vad man kan packa i handbagaget osv.
Onsdagkväll ska jag nog träffa David och Steve en sista kväll och umgås lite grann bara. :) Det ser jag fram emot.
Man vet jue aldrig med oss egentligen.. vi hamnar väl i Fort Lauderdale och festar en sista kväll.. Haha
Fast jag vägrar flyga bakfull! Skulle aldrig göra det igen.. (inte efter den där flygningen till Kroatien - 07, bläähh!)
Jaja.. vi får väl helt enkelt se vad som händer och sker.
Längtar hem i alla fall.. efter min familj och mina vänner!! Ska bli så kul att träffa de.
Samtidigt så känns det lite trist att lämna Kris, John och pojkarna.. och alla vännerna här! :/ Skit blandade känslor!

Nu ska jag i alla fall lägga mig och kika på Fat Albert.. längesen jag såg den filmen och om jag inte minns helt fel så tyckte jag om den. :)

Pusa,
Sanna



Ego.. jag vet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela